DAW, Digital Audio Workstation

Nuendo, Cubase, Pro Tools, Sonar, Audition

 
» Shrek The Musical :: جمعه ٢٧ دی ۱۳٩٢
» Les Misrables :: چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳٩٢
» Dolby Atmos :: چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳٩٢
» صدابرداری، ننگ یا افتخار؟ :: چهارشنبه ۱٧ آبان ۱۳٩۱
» کار در استودیوی صدا با کیوبیس و نیوئندو آموزش رایگان :: جمعه ٢۱ مهر ۱۳٩۱
» Setting compressor for recording vocals :: چهارشنبه ۱٢ مهر ۱۳٩۱
» آموزش کار با صدای فیلم- بخش باندسازی دوبلاژ :: پنجشنبه ٦ مهر ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 9 :: پنجشنبه ٢۳ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 8-part2 :: پنجشنبه ٢۳ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 8-part1 :: پنجشنبه ٢۳ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 7 :: پنجشنبه ٢۳ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 6 :: چهارشنبه ٢٢ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 5 :: چهارشنبه ٢٢ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 4 :: چهارشنبه ٢٢ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 3 :: چهارشنبه ٢٢ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 2 :: سه‌شنبه ٢۱ شهریور ۱۳٩۱
» آموزش کاربردی Tutorial 1 :: سه‌شنبه ٢۱ شهریور ۱۳٩۱
» جانی دپ :: سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳٩۱
» مختصری از تیم برتون :: دوشنبه ٥ تیر ۱۳٩۱
» مصاحبه با محمدرضا علیمردانی- قسمت آخر :: چهارشنبه ۱٠ خرداد ۱۳٩۱
» على کسمائى، مبتکر دوبلاژ در ایران :: دوشنبه ۸ خرداد ۱۳٩۱
» Pro Tools یا Nuendo؟ :: یکشنبه ٧ خرداد ۱۳٩۱
» مصاحبه با محمدرضا علیمردانی- قسمت دوم :: شنبه ۳٠ اردیبهشت ۱۳٩۱
» مصاحبه با محمد رضا علیمردانی- قسمت اول :: یکشنبه ٢٤ اردیبهشت ۱۳٩۱
» یادداشتی بر ساخت ایران :: چهارشنبه ٢٠ اردیبهشت ۱۳٩۱
» مختصری، برای باند سازی :: سه‌شنبه ۱٩ اردیبهشت ۱۳٩۱
» تفاوت نیوئندو و کیوبیس :: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳٩۱
» Walk The Line :: پنجشنبه ٧ اردیبهشت ۱۳٩۱
» تصویر دنیای هنر، ازت ممنونم :: چهارشنبه ۳٠ فروردین ۱۳٩۱
» یک راهنمایی ویژه، برای چیدمان بلندگو های پخش کننده ی صدای ساراند :: جمعه ٢٥ فروردین ۱۳٩۱
» صداسازی تصنعی بارش باران :: چهارشنبه ٢ فروردین ۱۳٩۱
» محدوده های فعالیتی عوامل فنی دوبلاژ :: سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳٩۱
» تبریک اسکار :: دوشنبه ۸ اسفند ۱۳٩٠
» تبریک گلدن گلوب :: دوشنبه ٢٤ بهمن ۱۳٩٠
» The Difference Between “voice-over” and “voice-acting :: دوشنبه ۱٧ بهمن ۱۳٩٠
» Top 10 Best Voice Actors :: چهارشنبه ٢۸ دی ۱۳٩٠
» استاد علی کسمایی :: سه‌شنبه ٢٧ دی ۱۳٩٠
» اکران جهانی :: دوشنبه ٢٦ دی ۱۳٩٠
» طبقه بندی باندهای صدایی فیلم بر حسب تعداد کانال های آن :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» باندسازی :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» Audio file formats in English :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» آموزش نیوئندتنظیمات پروژه در نیوئندو، استفاده از مارکر ها، استفاده از Play Order :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» ادامه ی آموزش نیوئندو، 4 :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» About surround sound :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» necessary abbreviations in English for audio post productors :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» مقایسه ی تصویر Wide و Letterbox و نرخ نمونه برداری، عمق ن ب :: پنجشنبه ٢٢ دی ۱۳٩٠
» Difference Between Cubase and Nuendo :: شنبه ۱٧ دی ۱۳٩٠
» Audio post production :: شنبه ۱٧ دی ۱۳٩٠
» میکسر، اتصالات صوتی و شروع رکورد :: شنبه ۱٧ دی ۱۳٩٠
» قسمتی از Transport panel در Nuendo :: پنجشنبه ٢٤ آذر ۱۳٩٠
» شروع آموزش Nuendo، قدم به قدم 2 :: پنجشنبه ٢٤ آذر ۱۳٩٠
» LE و M Power :: چهارشنبه ٢۳ آذر ۱۳٩٠
» شروع آموزش Nuendo، قدم به قدم :: چهارشنبه ٢۳ آذر ۱۳٩٠
» یکشنبه ٢٠ آذر ۱۳٩٠ :: یکشنبه ٢٠ آذر ۱۳٩٠
» daw :: یکشنبه ٢٠ آذر ۱۳٩٠
» جواب گویی به سوالات :: جمعه ۱۸ آذر ۱۳٩٠
 



ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین